Vanuit de ashram-stilte...nu de laatste 2 dagen in het levendige en bruisende Delhi...

Delhi,maandag 22-10-2012

Haaaa lieve mensen.....

Even een heel snel berichtje vanuit ons hotel Ajay inDelhi.

(Hotel Ajay, Delhi)

Vanuit de stilte van de ashram, hebben we weer voeten op de aarde van Delhi gezet.Na een lange nachtelijke trip per trein zijn we dan oponze voorlaatste bestemming aangekomen.Het viel me op dat het treinstation zo schoon was!! Dit is niet normaal...overal vuilnisbakken...geen zwerfvuil op het spoor?? Dit station is zeker zo schoon als in Nederland....onderweg naar ons hotel Ajay viel ook heel erg op dat de hoofdwegen schoon waren....overal waren vuilnismannetjes aan het vegen. Blijkbaar hebben deze schoonmaakacties te maken met politiek of een investering van de regering? Wat ook opviel, waren de elektrische motorriksja's...Tsja...als je in een stad van 16 miljoen inwoners woont, moet je op een gegeven moment wel iets aan het milieu gaan doen. Als je nagaat wat voor een uitlaatgassen en brandstofverbruik er is, dan krab je je wel achter je oren...

Nu zijn we dus voor de laatste 2 dagen in ons hotel in Delhi. Het is een backpackers hotel. Er zijn hier allerlei nationaliteiten aanwezig. Veelal westerlingen vanwege het goede eten. De kamer van Spencer en mij was niet helemaal zuiver. De bedden waren wel schoon...maar op de grond kropen allerlei insecten...ook in de badkamer. Op een gegeven moment heb ik nog een kakkerlak een schouderklopje gegeven...hahaha....blijkt dat deze vanuit het rioolputje naar buiten klimmen. Spencer en ik besloten om het licht 's nachts aan te laten, waardoor de insecten zich niet laten zien.

We hebben wel zoveel mooie momenten in de ashram mee mogen maken, dat het voor mij hier vanuit Delhi onmogelijk is om daar over te vertellen. Ik kom daar in het verloop van de komende weken op terug. Ook worden er heel wat foto's bij gezet.

(Satyananda Ashram, Munger)


(Swami Niranjan)


Ik kan nu alleen maar zeggen, dat het voor iedereen persoonlijk een geweldige ervaring is geweest in India...in de ashram bij Swami Niranjan. Ik vond het fantastisch om ditmet deze fijne groep te mogen doen. Nu nog de laatste paar dagen in Delhi, waarna we morgenavond gaan vertrekken richting Amsterdam.

Ik wil vanuit iedereen de hartelijke groeten doen naar het thuisfront!!! Ik ga nu nog even shoppen...

Laughing

Morgenga ik samen met Mary en Corrynaar het Lodi park. Even nog genieten van het mooie groen en de rust!

Met IEDEREEN gaat het verder heelgoed!!!!!
Tot woensdag!!

Namaste Ron

Reacties

Reacties

Guus de Rooij

Geniet nog even van India, ik ben heel benieuwd naar julie ervaringen.

Ik wens jullie nog een mooie dag en ook een goede terugreis toe.

Anne-Marie Nijs

Blij te horen dat het goed gaat met jullie!
Ben benieuwd naar alle verhalen over de ashram,
de cursus, Sw. Niranjan, en de foto's van de ashram!!!

Fijne tijd nog in Delhi en goed reis terug naar Nederland!

sjef heerkens

hoi ron,
ik heb je reis op de voet gevolgd. leuk jouw enthousiasme en verhalen.
goeie terugreis. tis hier weer een kleurige herfst en nog niet koud; komt er wel aan.
groet, sjef heerkens

ciel v d broek

Dag Ron.
Fijn dat je tot nu toe een fantastische reis hebt gehad. Een hele goede terugreis voor iedereen.
Daarna afkicken??

Ans en Moeder Biemans

Hoi Ron.
Fijn om weer eens van je te horen hoe goed het met je gaat, en dat je volop geniet van de laatste dagen van de reis. We zijn heel nieuwsgiering om de laatste reisverhalen van je te horen als je strakjes thuis bent.
Ron tot over een paar dagen, bij ons mam. Gaan we met ons allen lekker koffie drinken. En foto's bekijken.
Groetjes van ons allemaal.

Marloes

hOi Ron en groep,

Fijn te weten dat jullie "er weer zijn" ;-)
Geniet nog van de drukte en alvast een heel
goede reis terug!

Toon & Diny

Goh, wat zijn wij blij weer iets van je te mogen horen. Leuk dat je zo'n geweldige ervaring hebt opgedaan. Ik hoop dat hetzelfde van toepassing is op onze Spencer.

Goede terugreis naar Nederland en ik zie Spencer op het station in Cuijk. Hij moet me de precieze aankomsttijd dan maar even doorbellen.

Groetjes aan de hele groep en bedankt dat jullie zo goed met elkaar hebben kunnen omgaan.

lieneke kleute

Dank voor de reisverslagen Ron, fijn om de reis zo te kunnen volgen!
Hartelijke groeten aan allemaal en vooral aan Diny en Frans.
Een goed thuiskomst, hartegroet Lieneke

Irma

Lieve Ron,

Fijn dat de dagen in de Ashram je zo goed zijn bevallen en dat het goed met iedereen gaat. Nog een fijne laatste dag morgen en alvast een heel goede reis!
Liefs Irma

chien chandra

Welkom in de bewoonde wereld. tot snel

Ab van Amersfoort

Prachtig om te lezen hoe jullie van alles en nog wat mee- en doormaken. De Ashram was natuurlijk een fantastische apotheose. Ik denk dat we over de Afsluitdijk teruggaan naar Uden, anderhalf uur rechtstreeks is veel te kort.

veronique

Hoop dat de reis eenb eetje prettig is verlopen.Als jullie terug zzijn zal het wel heel erg wennen zijn.Op alle vlakken.het klimaat weer in het westerse gareel!!leuke foto's en verhalen.Spreek je weer in de salon

Groetjes Veronique

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!