India....I'm ready...here I come!

Beste allemaal,

De stapeltjes die zich afgelopen dagen vormden, hebben een weg gevonden in mijn reistas. Gisteren ben ik gaan 'proef' inpakken en met een aardig gevulde reistas kom ik aan 16 kg. Ik heb expres een kleinere reistas meegenomen om zo minimaal mogelijk mee te nemen. Maximaal mag ik 23 kg reisbagage meenemen. Ik heb in mijn tas verbandmaterialen meegenomen voor Ashray (school+kliniekje) in Varanasi. Als dat eruit is dan kan ik eventuele aankopen goed mee terug nemen. Zeker als het gaat over boeken....dat is het grootste gewicht.
Niet vergeten om vandaag de accu's van m'n camera en mobieltje op te laden. Zal ik maar meteen gaan doen...
Morgenvroeg kan als laatste mijn toilettas nog ingepakt worden. In mijn handbagage neem ik 2 Engelse leesboeken mee; 'Autobiografie van een yogi' van Yogananda (nog maar een keertje lezen) en 'Saraswati park' van Anjali Joseph. Er zal onderweg tijd genoeg zijn om te lezen.

Vanmorgen nog even afscheid genomen van m'n moeder en zus. Vanavond nog een etentje en hierna een feestje bij de buren. Even een voorschotje nemen op de calorieën...hahaha..

Wink

Vanaf morgen schakel ik over op mijn 'analoge' dagboek. Ik zal dan bij gelegenheid in een internetcafé mijn verslagen publiceren. Dat zal helaas voor het cursusgedeelte in de ashram niet mogelijk zijn, omdat ik dan geen beschikking heb over internet. Als ik weer terug ben in Nederland worden deze dagverslagen nog aan mijn weblog toegevoegd, en ook de typefoutjes eruit gehaald.

Ik ben een bofkont en ik vind het een voorrecht om naar India te gaan. Vooral wil ik Marion mijn vrouw bedanken dat ze mij hierin ondersteunt en thuis alles in goede banen leidt. Ik ga haar, maar ook Ramon en Simone een paar weekjes missen.

Iedereen een fijne tijd in Nederland...voor mij nog één nachtje slapen en dan....op naar Schiphol...off we go!

Liefs Ron

'Reizen is een manier om vragen te stellen die je thuis niet stelt. Niet per se over het land in kwestie zelf, maar over jezelf'.
~Herman de Coninck

Reacties

Reacties

Nathalie

Here you go!! Een hele fijne reis en vele wonderlijke, bijzondere, exceptionele, wijze en zelfinzicht verkrijgende ervaringen toegewenst. Neem het leven niet te serieus!! Het leven is ook een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen hahaha. Ik ben benieuwd. Enjoy your journey. xxx Nathalie

Irma

Hé Ron,

Eindelijk is het zover, waar je al zo lang naar hebt uitgekeken.
Ik wens je een heel fijne tijd toe in India, met heel veel mooie, verrijkende momenten!
Liefs, Irma

helma

een heel fijne tijd toegewenst van ons bijde. We hopen dat de reis goed verloopt en je gezond blijft. Groetjes Helma en Piet

chien

Heel veel plezier

petra akkersdijk

Een mooie reis gewenst.
Geniet van India.

Namasté.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!