Vreemde gewone zondag...laatste werkdagen en yogalessen...en een vitaminepilletje

Vanmorgen vroeg ben ik heerlijk gaan lopen in de Oude Warande. Om 08.30 uur kom je nog (bijna) niemand tegen. Het valt dan op hoe stil alles dan is. Een grote tegenstelling met India. In de grote steden is het eigenlijk nooit stil. Overal drukte, of het nou ochtend, avond of nacht is. In Delhi heb je dan gelukkig een park zoals het Lodi Park. Ik weet nog goed tijdens mijn eerste Indiareis in 2005, dat het een genot was, om even uit die drukte te kunnen wegvluchten in dat park. De 2 laatste dagen van deze reis eindigen in Delhi, en er is meer dan voldoende tijd om wederom Lodi park te bezoeken.

Vandaag een beetje vreemde dag. Het is een gewone zondag...maar ik besef wel voorlopig de laatste thuis. Ik krijg van iedereen al heel erge leuke reacties in de vorm van mailtjes en op deze reisweblog. Allemaal bedankt hiervoor!!

Deze komende week werk ik nog tot en met woensdag. Daarna dus nog een paar daagjes vrij om de allerlaatste dingen thuis en voor de reis nog te regelen. Maandag en donderdag geef ik de laatste yogalessen. Guus neemt het dan van mij over.
Vrijdag ga ik 'proef'-inpakken...hahaha

Laughing
....wat heb ik ECHT nodig?
Op zaterdag is het dan nog afscheid nemen van familieleden.

Vanaf vandaag start ik met het dagelijks innemen van een multi vitamine pilletje voor een goede buffer. Het is verstandig om dit zeker in India te doen, voor het geval je een tekort zou krijgen. Al het fruit daar moet je schillen. Overigens de banaantjeszijn superlekker. Als ik de kans krijg zal ik die zeker gaan eten. Hier in Nederland neem je toch sneller en vaker fruit dagelijks. Ook de variatie van het eten hier zorgt voor een goede en continue vitamine balans.

Over precies 1 week sta ik op Schiphol en vertrek met 11 anderen naar India. Het vliegtuig vertrekt dan om 17.25 uur.

Nu nog even genieten nog van deze gewone, laatste en toch vreemde zondag....hier in Tilburg.

Groetekus
Ron

Reacties

Reacties

Martin en Lonneke

Ron,
jammer dat ik niet bij je laatste yoga-les kon zijn!
Wij wensen je heel veel plezier en een mooie reis,
lieve groetjes,
Martin en Lonneke

mieke van der velden

Ron ,een hele fijne inspirerende reis toegewenst!
Hartegroet,
Mieke

chien

Hoi ron kijk er naar uit om van uit NL jullie reis te volgen. Pas goed op alle mijn lieve vrienden en ouders en je zelf. Hari ohm

Mam Biemans

Ron namens ons mam wil ik je een hele fijne reis toewensen, aangezien ze geen internet heeft doe ik het even voor haar.
Tot over 4 weken Ron en geniet ervan.
Mam

Ans Kolen

Ron
Mocht ik je morgen niet meer de hand kunnen schudden dan wens ik je een hele fijne vakantie toe ik weet dat je er naar uitgekeken hebt.
We houden contact.
Groetjes je zus Ans

Toon en Diny Hermsen

Wij wensen onze zoon Spencer een onvergetelijke vakantie toe. Pas goed op jezelf en laat a.j.b. geregeld wat van je horen! Ook je reisgenoten een hele fijne en leerzame holiday gewenst
Pa en Ma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!