Even wat statistieken...en verbandmiddelen

.....En zo schiet het al aardig op...nog een kleine 2,5 week te gaan...time flies...

Deze week weer een ontzettend leuk infomailtje van Maaike ontvangen. Ze heeft onze reisgroep in statistische cijfers uitgedrukt. Heel erg leuk en grappig om te lezen.

we zijn met 4 mannen en 8 vrouwen
9 personen zijn al eerder in India geweest
3 personen zijn al eerder met Maaike in India geweest
4 personen zijn al eerder in een van de Satyananda ashrams geweest
7 personen hebben al eens kennis gemaakt met Karma Karuna
er gaan 5 yogadocenten en 1 docent in opleiding mee
5 personen komen wekelijks naar 't kasteel voor een yogales
gemiddelde leeftijd is 50,75 jaar
slechts 1 persoon is jarig onderweg
jongste is 29 jaar
oudste is 66

Als we straks in Varanasi zijn, dan kunnen degenen die willen, een bezoek brengen aan Ashray. Dit is een sociaal project van het Benaresfonds (www.benaresfonds.nl) opgericht door Frans Baartmans. Ik heb dit schooltje/ziekenhuis in 2009 bezocht en ik ben zeer benieuwd wat er allemaal is veranderd. Lees hiervoor mijn reisverslag van 2009.
Ze kunnen daar heel goed verbandmiddelen gebruiken. Deze mogen ook gerust over de datum zijn. Zelf neem ik van deze spullen mee. Ik heb met eigen ogen gezien, hoe erg nodig deze spullen zijn. Dus dat komt dan goed terecht. Hier in Nederland is alles zo vanzelfsprekend en kennen we geen tekorten aan medicijnen of verbandmiddelen. Er wordt juist zoveel weggegooid.

In de laatste paar weken is het nog wat dingetjes regelen en een paar spulletjes kopen. Komt helemaal goed.....

Laughing

Reacties

Reacties

Ans

Hoi Ron.
Ik vindt het superleuk om je reisverslag te volgen.
Ik print het dan allemaal uit en neem het dan mee naar ons mam zodat ze ook alles lezen kan.
Nog een paar weekjes en dan is het zover.
Groetjes van je zus Ans.

Nathalie

Namasté Ron,
Erg leuk om dit te lezen en je te kunnen volgen. Als ik dit zo nu lees, krijg ik behoorlijk de kriebels om ook eens zo'n reis te maken naar India. Heel fijn voor je dat je weer gaat en je bent goed voorbereid. Dit wordt voor jou een waar 'feestje'. Ik kijk met gezonde spanning uit naar jouw reisverslagen. Maar maandag gelukkig nog één yogales van je. Tot dan groetekus van Nathalie

Anneke Fontein

Ron, je zin om naar India te gaan spat van het scherm af. Heerlijk! Als ik de foto's van Varanisi zie, voel ik me weer helemaal zitten bij de ghats en genieten. Ik wens jou en de groep een mooie en inspirerende tijd toe. Harim om Aradhana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!