Mijn paspoort nu al terug?

Afgelopen dinsdagmiddag nog had ik mijn paspoort voor de visumaanvraag aangetetekend verstuurd. Gisterochtend werd er bij me aangebeld en werd het paspoort in een enveloppe overhandigd. Zo snel terug?? Vlug de enveloppe open gemaakt. Er zat een brief bij, dus ik dacht al gelijk dat er iets niet goed was aangevraagd. Maar....alles was in orde. Een keurig visum voorzien van een stempel was in mijn paspoort geplakt. Voortaan zit er ook een ingescande foto op. Eén pasfoto werd teruggestuurd. Een snelle afhandeling dus! Mooi...de papieren moeten altijd op tijd in orde zijn vind ik.

Nog precies 5 weken en dan zijn we onderweg naar het fantastische India. Ik heb tijdens mijn andere Indiareizen zo'n leuke avonturen meegemaakt. Zoveel mooie dingen gezien. Als je van oude gebouwen, architectuur, culturen, kleuren, geuren, smaken, religies en rituelen houdt, dan ben je precies op de juiste plaats. Ik heb ontzettend veel zin om weer enkele mooie onbekende en bekende Indiase plaatsen te bezoeken. Ik kijk er ook erg naar uit om dit samen met mijn medereizigers te doen.....en ja..........dan is er ook nog het bezoek aan de ashram. Wellicht dat ik daar ook nog een paar oude bekenden tegenkom. In ieder geval staat me een zeer interessante cursus Japa Dharana te wachten. Het meest kijk ik uit om Swami Niranjan (zie foto), te ontmoeten. Voor mij is hij samen met Swami Satyananda de grootst mogelijke inspiratiebron.Er valt zoveel te leren, en straks in de praktijk te brengen.


Twee weken geleden heb ik de maandaggroepen yoga weer opgestart. Heerlijk is het om na de zomerstop iedereen weer te zien en om weer te werken. Vanaf 1 september starten de overige yogagroepen. Daarna is het nog zo'n 4 weekjes lesgeven en dan kan het reisavontuur beginnen.....het gaat nu supersnel....het begint te kriebelen.

Geniet weer een mooie week!
Ondanks de hevige regenval vandaag...zonnige groetjes
Ron

Reacties

Reacties

Kell Eradus

Hoi Ron,
Lekker spannend dat het nog maar een paar weekjes wachten is!
Ik lees met je mee en zal veel aan jullie denken.
Lieve groet en Hari om
Kell

Anne-Marie Nijs

Ha die Ron,

Wwat fijn dat je ons op de hoogte houdt van de Indireis 2012! Zoals je weet was ik heel graag meegegaan dit jaar. Nu kan ik toch een beetje meereizen...........!!!

Ik hoop dat jullie een geweldige tijd hebben!!
Hari OM
Anne-Marie Nijs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!