Werk aan de winkel!

Terwijl ik dit zit te typen is het www.zweten en benauwd.nl ...hahaha...het lijkt veel op India. Mooi om alvast te wennen.

Het is tijd om mijn visum aan te vragen. Meestal is dat een administratief gedoe. Je zou bijna gaan denken dat men in India niet blij is dat je komt. Al die vragen die beantwoord moeten worden.
Bij de visumaanvraag willen ze allerlei details van je weten, zoals je reisdoel, welke plaatsen je bezoekt, welk hotel, of je werkt of werkeloos bent....In het geval als je werkt moet je een werkgeversverklaring in het Engels laten opstellen. Wel fijn dat er voorbeeldbrieven zijn op de visum website. Ook Maaike had wat voorbeeldmateriaal gestuurd, waardoor het duidelijk werd. Na wat worstelingen met mijn toetsenbord en paspoortgegevens ben ik klaar en heb vanmiddag de spullen per aangetekende post opgestuurd. Nu afwachten totdat mijn paspoort weer teruggestuurd wordt met de benodigde stempels.

Karlijn, een medereiziger, had een interessante link: http://www.themeadowsresort.com/sightseeing.htm getipt. Het gaat over de plaats Aurangabad. Deze plaats gaan we bezoeken in het 1e deel van onze reis. Wauw...het ziet er mooi uit!

Later in de Ashram is geen elektriciteit, zodat je je gsm en camera niet kunt opladen. Het is best goed om zo'n 12 dagen geen contact met de buitenwereld te hebben. Het iseen unieke buitenkans en ervaring om jezelf in dit proces te zien / ontmoeten.
De verhalen en verslag van de ashram dagen zal ik in een later stadium (als ik thuis ben) aan dit weblog toevoegen.

Maaike is natuurlijk de grote drijfkracht/organisator van deze reis, en zij denkt werkelijk overal aan! Ze heeft heel veel te regelen en te zorgen dat alles in goede banen geleid wordt. Het is nooit te voorspellen hoe alles gaat verlopen, en dat heeft ook wel iets. Altijd komt de oplossing op het goede moment. Zo is dat ook in het dagelijkse leven. Dat maakt zo'n reis (-avontuur) spannend en je leert heel veel van jezelf.
Met de reis infomail is nog een 'wat mee te nemen lijst' toegevoegd. Er staan altijd wel dingen op, waaraan je misschien niet aan zou denken.

Dat was het weer voor nu....de muggen gaan het nu echt van me winnen.....

Laughing

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!