Vakantie, vaccinatie, malariatabletten

Allereerst nog even vermelden dat onzeKell een paar weken geledenheeft aangegeven dat hij niet meegaat naar India. Ikvind het bewonderenswaardig en respecteer zijn moeilijke beslissing! Ik ga je in ieder geval missen maatje!!

Mijn eerste week van de zomervakantie zit erop. Heerlijk genoten van een zomers weekje op Lanzarote. Ja...daar was het echt zomer....hier is het helaas wisselvallig...we moeten gewoon steeds de momenten pakken...hahaha..
Verder is het ook fijn om enkele weken s' avonds geen yogalessen te hoeven geven. Even geen verplichtingen.

Gisteren nog even bij de G.G.D. geweest voor een vaccinatie 'buiktyfus'. Een paar weken geleden had ik mijn vaccinatiepaspoort nagekeken en daaruit bleek dat deze vaccinatie was verlopen. De andere vaccinaties waren nog enige jaren geldig. Verder heb ik een recept Paludrine voor de malaria gekregen. Ik heb bij de 2 andere Indiareizen totaal geen bijwerkingen ondervonden en heb na enige overweging wederom gekozen om malariatabletten te slikken. Zoals ik al eerder vermeldde is dat een persoonlijke keuze.
Het is zeker de moeite waard om te proberen een vergoeding te krijgen via de Zorgverzekeraar. Dus gewoon de factuurtjes insturen!
Mijn reistas is ook helemaal in orde, dus die gaat mee op reis. Als handbagage neem ik een klein rugzakje mee. Da's vooral handig voor het eerste gedeelte van de reis als we gaan rondtrekken. Je kunt dan eenvoudig een flesje water en wat kleine versnaperingen meenemen.

Stap voor stap komt de reis dichterbij...vanaf nu nog zo'n 10 weekjes.


Ohja..nog een leuke

Wink
vakantiespreuk:


'Voor je op reis gaat, overleg eerst hoeveel bagage en hoeveel geld je gaat meenemen. Berg daarna de helft van de bagage weer op en neem dubbel zoveel geld mee'

Geniet allemaal nog van de zomer!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!